Home » Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

  • Hoe werkt het bestellen op Pop Electronics?
    Voeg een of meerdere producten in de winkelwagen door middel van de knop "In winkelwagen". Deze knop staat bij ieder product.
    Controleer uw bestelling en kies de gewenste verzendmethode.
    Klik op de knop "Afrekenen"
    Wanneer u nog niet eerder heeft besteld vul dan alle gegevens in zodat wij weten waar uw bestelling heen moet, u per e-mail kunnen informeren over de status en u eventueel telefonisch kunnen bereiken wanneer er zich een probleem voordoet. Ook kunt u hier een gebruikersnaam/wachtwoord aanmaken zodat u bij uw volgende bestelling niet nogmaals uw gegevens hoeft in te voeren.
    Wanneer u wel eerder heeft besteld en er voor heeft gekozen een account aan te maken kunt u inloggen (er staat een link "klik hier om in te loggen", volg deze link).

    Nu kunt u de betaalmethode kiezen: iDeal (internetbankieren), Overschijving (zelf geld overmaken), PayPal of wanneer u van ons een cadeaubon heeft ontvangen kiest u voor cadeaubon.

    Nu kunt u de bestelling verzenden en nog eenmaal helemaal nakijken en eventueel opmerkingen toevoegen. Let wel op dat deze mededelingen in principe pas bij het inpakken van uw bestelling worden gelezen. Bij dringende vragen kunt u mailen of bellen.

    Wanneer u nu onderaan de pagina op "afrekenen" klikt wordt uw order definitief geplaatst. U plaatst een bestelling met betaalverplichting en wordt doorverwezen naar de betaalmethode van uw keuze.
    Na betaling wordt uw order zo spoedig mogelijk uitgeleverd. U krijgt alles ook bevestigd per e-mail.


  • Wat is de levertijd van [product]?
    De levertijd van voorraadproducten is gemiddeld 1-3 werkdagen, echter het kan voorkomen dat het iets langer duurt, ook is het mogelijk dat een product niet direct op voorraad is. Indien u een precieze levertijd nodig heeft kunt u dit van tevoren opvragen per e-mail of telefoon. Middels de status van uw bestelling (24 uur per dag in te zien via "Mijn bestellingen") kunt u zien welke status uw order op dat moment heeft.
    Voor samengestelde pc's is de levertijd gemiddeld 5-7 werkdagen omdat wij de pc voor u bouwen, testen en bij aankoop van een operating systeem ook installeren en updaten.


  • Leveren jullie ook onder rembours of met een acceptgiro?
    Nee. Wij leveren op vooruitbetaling (bankoverschrijving), via iDeal (internetbankieren), PayPal of overschrijving. Voor het buitenland kan dit ook met IBAN en BIC codes via uw bank.

  • Kan ik met creditcard betalen?
    Dat is mogelijk via PayPal.

  • Kan ik op afbetaling kopen?
    Nee dat is niet mogelijk.

  • Ik heb het product elders goedkoper gezien
    Wanneer u dit per e-mail of telefoon doorgeeft met een link erbij kunnen we kijken of wij de prijs kunnen matchen of zelfs een lagere prijs kunnen bieden.

  • Ik heb al besteld maar ik wil nog iets bestellen, maar ik wil niet 2x verzendkosten betalen
    Hiervoor kunt u met ons contact opnemen, wij maken voor u een coupon aan voor het gratis verzenden van de 2e bestelling. Dit kan alleen als beide bestellingen samengevoegd kunnen worden tot 1 bestelling, dus niet als de 1e bestelling al is verstuurd.

  • Wat is mijn orderstatus?
    Wanneer u inlogt en op MIJN BESTELLINGEN klikt kunt u al uw orders zoeken en de status bekijken. Ook kunt u hier een kopie factuur uitprinten.

  • Wat is mijn trackingnummer?
    Binnen enkele uren nadat wij uw order verzenden ontvangt u automatisch een e-mail met uw code en een link naar de trackingsite. Zorg er voor dat Pop Electronics mails niet in uw spam e-mailbox terecht komen.

  • Heeft u een code of codeboekje voor mijn universele afstandbediening?
    Helaas kunnen wij u hier niet aan helpen. Deze boekjes horen bij de afstandbedieningen en zijn in een niet hersluitbare verpakking verpakt. De enige oplossing is een nieuwe afstandbediening aan te schaffen.

  • Ik heb een apparaat bij een ander gekocht en nu is het defect, kan ik bij jullie terecht?
    Wij kunnen u alleen algemene aanwijzigen geven wat te doen, echter het beste neemt u contact op met het bedrijf of de winkel waar u het product heeft gekocht.

  • Kan een buitenlands bedrijf een intracommunautaire (BTW-vrije) order plaatsen?
    Ja dat is mogelijk, meld u aan als klant op onze site, vermeld uw BTW nummer en bedrijfsgegevens en stuur ons een mail met uw gebruikersnaam, wij controleren de gegevens en kunnen uw account BTW vrij maken.

  • Er is iets fout gegaan met de iDeal betaling, krijg ik straks niet allerlei rekeningen?
    Nee, wij voeren alleen betaalde orders uit. Niet betaalde orders worden automatisch geannuleerd.

  • Mijn order is geannuleerd maar ik heb wel betaald.
    Door iDeal storingen kan dit gebeuren. Wanneer u ons een e-mail stuurt met datum en tijdstip van aankoop en het ordernummer kunnen wij uw betaling handmatig controleren. Indien de betaling wel is verwerkt kunnen we de order heropenen en alsnog uitvoeren. Let wel goed op het ordernummer, soms krijgt u 2 ordernummers omdat de 1e betaling is mislukt en dan wordt alleen het 1e ordernummer geannuleerd, niet het 2e.

  • Hoe annuleer ik een order en wanneer krijg ik mijn geld terug?
    U kunt uw order kostenloos annuleren en het volledig betaalde bedrag terug krijgen als uw order nog niet is verstuurd. Dit geldt niet voor maatproducten zoals pc's.
    Orders kunnen alleen geannuleerd worden via het speciale annuleringsformulier, dus niet per telefoon, e-mail of brief. U vindt het formulier door op ORDER ANNULEREN te klikken, onder op onze website.
  •