Home » Retourvoorwaarden

Retourvoorwaarden

U kunt een retour aanvragen in de volgende gevallen:

Het product wat u heeft besteld is binnen of buiten garantie defect geraakt
U heeft een verkeerd product ontvangen
U wilt het product ruilen of de koop ongedaan maken (geld retour of cadeaubon)

In alle bovenstaande gevallen is het noodzakelijk een retournummer (RMA-nummer) aan te vragen via www.popelectronics.nl
Dit kan door te klikken op "retour aanvragen". U vindt deze link via "Mijn bestellingen" boven in beeld of via het INFO paneel onder op de pagina.

Let goed op: artikelen die teruggestuurd worden zonder zichtbaar retournummer worden geweigerd en/of mogelijk op uw kosten teruggestuurd.

Wanneer u op de retourenpagina bent klikt u op RETOUR AANVRAGEN
Vul uw ordernummer in (dit vindt u altijd linksboven op de factuur en in uw e-mails, indien u beiden niet heeft kunt u op onze site inloggen en klikken op: Mijn bestellingen > Alle bestellingen). Het ordernummer begint met PE#, dit moet u niet invullen, alleen het getal.
Vul uw e-mailadres in. Via dit e-mailadres houden wij u op de hoogte van alle wijzigingen. Zorg er voor dat alle @popelectronics.nl mailadressen als veilig gemarkeerd staan in uw e-mailprogramma, dan mist u niets.

Nu kunt u beginnen met het invullen van het formulier. Gebruik steeds 1 regel per artikel. Heeft u meerdere van hetzelfde artikel vul dit bij aantal in.
Gebruik altijd het artikelnummer wat vermeld staat op uw factuur. U kunt via Mijn bestellingen > Alle bestellingen uw factuur inzien.
Neem de omschrijving van het artikel over zoals dit op uw factuur vermeld staat.
Heeft u nog een artikel te retourneren klik dan op PRODUCT TOEVOEGEN
Bent u klaar met producten invoeren ga dan verder:

Belangrijk: zorg voor een duidelijke klachtomschrijving als u iets retourneert wat niet functioneert. Zonder duidelijke klachtomschrijving kunnen wij uw retour niet behandelen. Indien u het product wilt retourneren zonder opgaaf van reden dan kunt u "zonder opgaaf van reden" invullen, echter helpt u ons indien u wel een reden van retour invult.

Bij actie kiest u voor cadeaubon als u een ander product van plan bent aan te schaffen, dit is de snelste mogelijkheid.
Kiest u voor vervangen/repareren indien het om een defect product gaat
Kies voor crediteren als u geld op uw rekening terug wilt ontvangen. Verzendkosten worden niet vergoed. Noteer altijd uw rekeningnummer in het veld "Opmerking" čn op de kopie factuur die u meestuurt. Bedragen worden zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van uw retour terugbetaald. Indien u uw rekeningnummer niet vermeldt bij uw retouraanvraag kunnen wij geen geld terugstorten, u ontvangt in dat geval een cadeaubon. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar tegen geld.

Type de cijfers over in het controleveld en controleer of uw retouraanvraag volledig is. Niet volledig ingevulde retourformulieren worden niet behandeld.

Wanneer mag ik iets wel en niet retourneren?

Als bedrijf mag u alleen defecte producten retourneren. Voor bedrijven geldt geen afkoelperiode.
Als particulier mag u een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren conform de wet kopen op afstand.
Indien u de verpakking beschadigt heeft Pop Electronics het recht om de verpakkingsschade in mindering te brengen.
Alle geretourneerde producten moeten als nieuw verkoopbaar zijn. Indien dit niet het geval is kan uw retour worden geweigerd of een bedrag in mindering worden gebracht.